2010/08/28

EMV Tavarada

28.08.2010
Asukoht: Selgise-Kärgandi
Rada: 5,270 km
Aeg: 55:38 (10:48min/km)
Koht: 2/15
Rahulolu. Jah, ei olnud puhas jooks ning kaotasin esikoha ühe vastiku vea tõttu, kuid siiski olen rahul. Seda kuukest, mil trenni ei teinud, nagu ei olekski enam tunda ja väga hea tunne oli joosta (jalad olid kerged ja tundsin, et liikusin kiiresti edasi jne), aga nagu ikka, siis rikkusid kõige ilusa vead. Ja mets ka ei meeldinud: võss. AGA pääsesin ainult ühe kriimuga, beat that ! :D
Noooniii. 1. punkti tegin kohe väga vale variandi ja ukerdasin soos, lisaks ukerdamisele tegin ka ülearuse kaare (+20s). 3. läksin ilusti kuni sattusin punkti piirkonda: seal oli vääga segane kõik, kõndisin järjest edasi, kuid sain õigel hetkel aru, et olen liiga kaugel ja läksin tagasi, siis sain punkti ilusti kätte (+20s). 4. alguses läksin väga õigesti, kuid kui üle soo oli vaja minna, siis kaldusin liiga vasakule ära (suunda vaatasin vähe) ning pidin päris palju mööda äärt tagasi tulema (+20s). 5. oli mu lemmik, sest see oli ka kõige pikem ning sain punkti väga kenasti kätte. 6. läksin ümber pätsi ja nägin juba kaugelt, selle variandiga võisin ka suts kaotada, aga väga vähe. 7. sujus ka ilusti, lihtsalt võtsin natuke aeglasemalt lõpu. 8. sain üllatavalt hästi kätte. Jaaaa 9, see kõige hullem. Kaheksandast väljudes vaatasin kella, et kui ma nüüd ilusti lõppu jõuan, siis saaksin isegi alla 10 kilomeetriaja, aga mu plaan ei õnnestunud. Lisasin tempot ja lõikasin ning jõudsin ühe sihi peale, mida mööda vasakule joostes oleksin pm otse punkti jõudnud. Ma isegi hakkasin vasakule jooksma, kuid siis nägin Adeelet ja Liisut (N20 klass mõlemad) sihti ületamas mu selja taga ja kuna ma polnud väga kindel, kus ma sihi peal asun, siis mõtlesin, et äkki ongi juba see koht, kust metsa vaja minna. Loomulikult läksin natuke järgi, aga asi tundus väga kahtlane ja siis võtsin tempo maha. Natuke luusisin seal metsa all ja siis sain aru kui LOLLLL ma olin. Tulin sihile tagasi ja jooksin sinna suunda, kuhu ennegi plaanisin ning jõudsin ilusti punkti. Selle jamaga usun, et kaotasin 2 min kui mitte rohkem. See viga võttiski mult kulla. DAMN!!! :/ 10. läksin kuidagi sinka-vonka ja ukerdasin võsas ning võisin kaotada sellega ka umbes minuti veel lisaks.
Kui need kõik vead kokku arvutada, siis ma sain 4:00 ehk ideaalaeg oleks olnud 51 ja pool. Veits vähem võsas ukerdamist ja kohati veel kiirem tempo ning aeg olekski 50 olnud. AGA kuna oleks on samahea kui poleks, siis olen tänase sooritusega üsna rahul. :)
Mida järgmine kord paremini teha? Kuna seekord tõesti üritasin suunavigu teha nii vähe kui võimalik, siis neid ka väga palju ei tulnud, kuid siiski ei tohi unustada kompassi vaadata! Pigem rohkem kui vähem! Tänane kuld jäi saamata väga lolli vea tõttu - ei usaldanud iseennast piisavalt ja läksin teise järgi. Tegelikult ma ju teadsin, kus ma enam-vähem olin ja ma ei oleks kuidagi saanud seal olla, mis ma hetkeks arvasin. Okei, teised võivad mõnikord mõjutada, kuid kindlasti peab enne kontrollima. See viga EI TOHI enam korduda! Niiet suund ja kontroll + iseenda usaldamine.



ESIKÜMME:
1.  Kaisa Raudkepp     Peko            00:54.05   00:54.05
2.  Evely Kaasiku      JOKA            00:55.38      +1:33       
3.  Marili Zimmermann  Kape            00:56.18      +2:13
4.  Kaia Kivikas       Ilves           00:59.01      +4:56
5.  Kerstin Uiboupin   Võru            01:00.03      +5:58
6.  Teele Randman      Rakv            01:01.04      +6:59
7.  Heleene Tambet     Ilves           01:03.23      +9:18
8.  Marianne Möller    Kobras/Põlva SK 01:10.38     +16:33
9.  Daisy Kudre        Peko            01:11.25     +17:20
10. Marta Olvet        Rakv            01:12.29     +18:24

No comments:

Post a Comment