2011/06/21

EYOC 2011

European Youth Orienteering Championships
Tšehhi Vabariik (Česká republika)
20.-27. juuni 2011

Koondis:
N16: Margret Zimmermann, Marianne Haug, Triinu Rooni, Kerda Timmusk;
M16: Janek Piirisild, Anti Sõukand, Rimmo Rõõm;
N18: Evely Kaasiku, Marili Zimmermann, Kaisa Raudkepp, Laura Joonas;
M18: Tõnis Laugesaar, Kristjan Linnus, Reigo Teervalt.
Treenerid:
Vallo Vaher, Rein Zaitsev.

20.06 - 06:00 start Lõunakeskuse parklast
21.06 - 16:30 kohaliku aja järgi saabumine
22.06 - kaarditreening
23.06 - modelid (tavarada, sprint)
24.06 - sprint25.06 - tavarada
26.06 - teade
27.06 - õhtuks tagasi kodus

Sõit algas 20. juuni kell 00:45 Türilt Leonhard Soomi bussiga, mis pidi jõudma hommikul kella poole viieks Värskasse, et alustada ühist reisi Tšehhi. Umbes kahest jõudsin Tartusse, esimene peatus Mc Dondald's (kusjuures mina ei võtnud midagi), teine 2:31 Marili juures. Buss jätkas reisi, mina õnneks sain voodisse magama. Pärast ligi kahe ja poole tunnist uinakut oli väike söök ja juba 6:03 olime Lõunakeskuse juures asuva tankla parklas. Nüüd algas Tartust peale tulnutel pikk teekond kui samal ajal Värskast tulnud buss juba sõitis. Kaks bussi said kokku pärast Läti piiri. Kolme tunniga läbisime Läti ja sama ajaga ka Leedu. Poolas ootas meid pärast Varssavit ees suur teeremont, kus kaotasime kõvasti aega. Nagu Vallo ütles, siis läkski enne liiga hästi. Olime sunnitud pärast pikka rivis venimist ringi minema ning vaikselt hakkasime ka öömaja otsima. Esimesed kolmest kohast saadeti kohe minema ning neljandas öeldi, et maksimaalselt kuuele saame voodid. Tekkis juba tunne, et vaja otse Tšehhi põrutada. Kuid siis lõpuks leidsime Lodzist paar kilomeetrit lõuna poole motelli, kus meid vastu võeti ja leiti kõigile ase. See võis olla umbes kümme õhtul kohaliku aja järgi. Poole üheteist paiku läksime juba õhtusele sörgile. Hommikul väike lõunasöök ja juba üheksa paiku asusime uuesti teele. Enne Tšehhi piiri tegime Vallo lubatud Mäki peatuse ja juba viie paiku olime kohal meie võõrustajalinnas Jindřichův Hradec hotellis Vajgar. Ja hakkaski kõik pihta ..