2012/06/06

teade

1. vahetus - Kerstin Uiboupin
Rada: 4,3 km
Stardist sain ilusti minema. Kiire sammuga inimeste eest mööda ja siis algas orienteerumine. Tee peale jõudes nägin enda ümber vaid naiste eliiti ja nooremaid poisse, aga siis ma muidugi endale ei teadvustanud, et teised minust maha jäid. Essasse jõudsin kiirelt ja täpselt, aga kui ühtegi „oma“ ümberringi näha ei olnud, siis millegi pärast võttis kõhedaks. Aga nohh, väikeste poistega oli ka tore järgmisesse punkti koos joosta, mingil määral veel tempo püsis. Nats liiga vara sai nõlva pealt ära keeratud ja seega takerdusin sood ületades mudasse. Kiirelt püsti ja edasi. Punkt tuli jälle ilusti. Kolmandasse joostes hakkas tempo langema ning suutsin natuke siks-sakitada ka, aga kõik oli kontrolli all. Välja ilmus valgevenelane, keda ma sugugi 20 klassi omaks ei pidanud, aga kuna suund oli sama, siis motiveeris taas pingutama. Neljandasse sai ka kuidagi maru suure sakiga tee pealt ära keeratud ja valgevenelane sai väikse edu sisse, aga selle ma suutsin kiirelt tagasi joosta. 5nda sain puhtalt kätte, kuna teiselt poolt orgu oli seda kaugelt juba näha. Vaatekasse jooksmine üles mäkke üle puude oli päris raske, aga mitte midagi keerulist. Punkti võttes imestasin vaid, et kuidas leedukad vasakult mööda teed küll nii kerge sammuga tulid ja üldse, mida teevalikut??.. endal oli sel hetkel jalg tõusust niiiii kinni. Edasi tuli pikk jooks mööda lagendikku ning siis oleks pidanud lihtsalt teed pidi alla orgu jooksma ja suuna punkti peale võtma. Aga eiii, milleks, vaja ikka tsutsu liiga vara metsa keerata ja siis end segadusse ajada. Kirtit nähes ja kuuldes, et sama punkt, hakkas taas enesekindlus tagasi tulema, siis jõudsime lõpuks muidugi ka oodatud teele välja ning sai ka suund punktile võetud, taas oli punkt juba kaugelt näha. Sinna läks oma minut kaotsi. Edasi veidi rõvedam etapp, mis sai taas Kirtiga silmsidemes joostud. Teevalik oli erinev, aga punktis olime taas koos. Sealt edasi kiirelt lõppu ja saigi vahetus Kaisale teisena edasi antud. Viga tuli kokku vast 1.30 kandis + lõpus veel ka jooksukiiruse pealt, lihtalt kustusin ära.

2. vahetus - Kaisa Raudkepp
Rada: 4,2 km
Enesetunne oli palju parem kui tavarajal ja see paranes veelgi, kui nägin, et Kerstin tuleb hea ajaga välja. Kaardi kätte saanud, nägin, et peab kohe täiega jooksma hakkama ja nii ma tegingi. Raja algus oli lihtne ja mitte midagi erilist ei olnud, paari kohas jäin natuke rohkme vaatama, aga muidu sain punktid ilusti kätte. Peale vaatekat ei leidnud teed kohe üles. Edasi läks kõik juba ilusti ja viimasesse punkti joostes juba lootsin, et äkki olen esimene ja nii oligi. :D

3. vahetus - Evely Kaasiku
Rada: 3,9km
Enne minekut juba keskendusin ainult kolmele asjale: võtan rahulikult, teen parimad valikud, olen terve rada 100% keskendunud. Mitte mingil juhul ei tahtnud eelmist aastat korrata. Võib öelda, et suutsin väikeste mööndustega kõike mainitut täita! :) Sain esimesena metsa ning loomulikult oli soov ka kohta hoida. Esimesesse minnes ei osanud arvestada, et pean kohe alla keerama ning tegin pisikese kaare. Seitsmendast läksin väga lähedalt (jalutades ja guugeldades) mööda. Eks see oligi veidi õnnepunkt. Mingil hetkel sain aru, et alla poole ei tohi enam kindlalt minna. Nägin väikest lagendikukest, mida metsas olles mõtlesin, kas see on ikka see, mis on kaardil .. kuidagi väga väike oli. Kõndisin teisele poole ja põrkasin vastu kraavi. Kõndisin tagasi ja endiselt guugeldasin ning siis veidi üleval pool nägingi punkti. Seekord vedas, ei pidanud kaua otsima. Kaheksandasse minnes punkti lähedal märkasin Anu, kes märkas just sel hetkel punkti. Seega sain kähku sinna, muidu oleks kõrvalt mööda pannud. Üheksanda võtsin Anuga põhimõtteliselt koos ning karjusin, et ta leedukale järgi võtaks .. ei tea, kas oli abi või mitte, aga leedukas oli siiski lõpukiirendusega neist tugevam. Viimasesse joostes vaatasin esimest korda seljataha, et näha, kas keegi võib ohustada meid ning õnneks ei näinud kedagi. Sellele vaatamata ei lasknud tempot alla ja jooksin nii kiiresti kui jaksasin (mis oli pigem juba päris aeglaselt) edasi. Alles teisi lippudega nähes võtsin tempo alla ja jooksime koos lõpuni. Juhuuuu! Milline tunne! :) Ja milline tunne oli see, kui finishipiiksu ära tegin. Ma ei jõudnud lihtsalt seda ära oodata. Oleks rada kilomeeter pikem olnud, ma pakun, et oleks kuskile kännule mingi aeg jalga puhkama jäänud, sest see oli nii kohutavalt raske. Iseenesest rada polnudki füüsiliselt meeletult nõudlik, aga lihtsalt ei jaksanud.

Kui eelmine aasta rikkusin kõik ära, siis sel aastal olime kõik supertublid ning tõime kuldsed medalid koju. Tavarada läks meil kõigil veits pekki, see saavutus tegi võistluse aga ilusaks ja jättis hea mälestuse. Võib öelda, et peaaegu kompenseeris eelmise päeva vead. Ma olen üliuhke meie üle! :)

137Estonia 11:36:49
Marili ZIMMERMANN9339:41739:417
Triinu ROONI9535:5731:15:384
Laura JOONAS9430:2561:46:03

Ei saa mainimata jätta, et Eesti 2. tiim oli ka vägaväga tubli! ;)

Kõik tulemused ja splitid.