2013/02/10

EMV N21 sprinditeade ja tavarada

2.-3. veebruar 
Saverna

SPRINDITEADE
Sigrid Ruul ja mina

Rada: 2x3x1,6km
Koht: 5./9
Tulemused.


1. vahetus
Start! Ülearu ei kiirusta, tempo selline mõnus, jõuan kõik ilusti välja lugeda. Otse suurest ristmikust üle. Kõik klapib. Enne elektriliine vasakule. Eeeh ... ootootoot... midagi ei klapi. Elektriliiniall sõitsin punkti poole enda arvates ... no ikka mittemidagi ei klapi ... kus ma olen? Seisin, mõtlesin, kust tulin .. mh, ma ju lugesin nii korralikult kõik välja ... igatahes seiklesin veits ning lõpuks koperdasin ka punktini. Endale tundus nagu oleks ika 3min vähemalt seigelnud, aga tegelikult vist päris nii palju ei tulnud kokku. Pärast esimest sattusin teise minnes vale elektriliini alla ja nii tegin kena kaare sisse teise minnes. Jällegi sekundid jooksid. Esimese ringi vead tegin esimese kahe punktiga ära ja edasi sain kuidagi vigadeta lõpuni koperdatud. Siku sai rajale viiendana.
2. vahetus (Siku) 



3. ja 4. vahetus
Ja tuli välja viiendana. Järjekordselt suutsin esimesse viga teha - lugesin kaardilt, et pean paremale hoidma ning üht teeotsakest märkamata keerasin esimesest teest suurele rajale. Tagasi minema otsustasin, et ei hakka ja läksin ringiga mööda laia rada punkti. Edasi kulgesin viiendani suht ilusti. Kaardilugemises oli väga aeglane ning ei osanud kuidagi seda lihtsalt ja nii lugesin kaarti kuidagi valesti. Nägin, et tagasipöörates sõidan lühema tee maha .. kuid eksisin. Jõudsin taaskord metsast välja viiendal positsioonil.





5. ja 6. vahetus
Ja Siku tuli kenasti viiendat hoides. Ka kolmandat ringi ei saanud ma ilusti sõidetud. Enam ei ole vist keeruline arvata, millisega viga tegin .. esimesega. Nimelt läksin punkti paremalt .. kuigi vasakult selgelt parem .. lollus. Ja üheksandasse tegin samuti vale valiku - trügisin läbi rohelise .. õige oleks olnud vasakult musta tee peale minna. Tegin küll valed valikud, aga vähemalt suutsin need suurema veata ellu viia. :)










N21 TAVARADA
Rada: 7,3 km 
Koht: 7./26
Tulemused.

Graafikud.
Rajajoonistused.


Eesmärk oli keskenduda täielikult kaardile ning unustada sõit. Sõit tuli nii, kuidas tuli, kiirustama püüdsin mitte hakata. Alguses läkski täiesti enam-vähem. Tegin paar valiku- ja hooletusviga (ei märganud musta teed teise minnes, vale valik kolmandasse, magasin ühe risti maha viiendasse minnes, kahe- ja kolmeteistkümnendasse valed valikud), aga otseselt o-vigu ei tekkinud viieteistkümnenda punktini. Piret startis 2 min pärast mind ja enne starti tegin omale selgeks, et see on täiesti ükskõik ning kui ta möödub, siis ei tee sellest välja. Arvasin, et ta läheb juba raja esimeses osas mööda .. kuid jõudis viieteistkümnendas ja ikka lasin tal end häirida. Kõigepealt magasin pärast 15. punkti vist üldse ühe ristmiku maha, sest ma ei mäleta seda absoluutselt. Ma pigem jälitasin teda kui viisin oma valikut ellu ... võinoh .. kui üldse tegin oma valiku. Jälitasin, aga samas ikka ei jälitanud ka, sest ta kannul ma otsustasin, et ei püsi, pean ju oma sõitu tegema ... kuid oma valikut ka ei teinud. Absurdne. 
Pilt pärineb Orienteering Memes
Facebooki lehelt
Mäe otsa jõudes (kuhu poleks üldse pidanud minemagi tegelikult) oli täielik segadus, kuhu suunda ma minema pean. Piret olin nii palju siiski eest ära lasknud, et ei näinud, kuhu ta keeras. Ei kujutanud ettegi, kuidas kaarti ees hoida ja mõttes nutsin kompassi taga. Märkasin ka elektriliini, aga kuidagi ei osanud selle järgi kaarti õigesti ette keerata .. tõenäoliselt sp, et ei võtnud omale piisavalt aega. Tegin oma valiku ära ja sõitsin järgmise ristini. Jälle miljon risti ühes kohas koos ja midagi ei saanud aru. Tegin väikese tiiru ning sain samas vanas segases ristis end peaaegu paika ja järgmisesse segasesse risti jõudes sain kinnitust, et arvasin õigesti. Kerstin, kellest olin vahepeal möödunud, jõudis ka järgi ning tal oli selles samas teises segases ristis samasugune segadus nagu oli mul. Aga tal vedas, ma tulin tagant ja "korjasin ta omale järgi". Edasi läks ettelugemisega keeruliseks. Olin oma rütmi kaotanud ja sõitsin väga konarlikult. Ja ühe suurema apsu tegin veel. Seitsmeteistkümnendast väljudes alguses liikusin 18. punkti mõttes, kuid kui jooned ristusid, hakkasin 12. punkti minema ning alles laiale rajale jõudes sain aru, et ma olen ju käinud seal punktis ning tegin mõnusa kaare enne 18. punkti jõudmist. Edasi o-vigadeta. Küll, aga tegin veel enne lõppu ühe valiku vea. Eelviimasesse mööda musta teed ning läbi rohelise pikalt. Roheline oli väga kehv ning tegelikult seda eelmine päev sai päris palju nähtud ning oleks võinud selge olla, et tuleb ignoreerida seda võimalusel ... kuid olin unustanud. 
Hoidsin küll tempot all, kuid ikka tuli suurem viga ja natuke pealegi sisse ... kõik kokku vähemalt 6 ja pool minutit saaks vigadena kokku korjata. 


   1. Daisy Kudre               Peko            EST 00:43.19  
   2. Piret Pärnik              Peko            EST 00:46.13  
   3. Piibe Tammemäe            Orvand          EST 00:50.35  
   4. Doris Kudre               Peko            EST 00:51.27  
   5. Ingrit Kala               Peko            EST 00:51.59  
   6. Maret Vaher               Kobras          EST 00:52.06  
   7. Evely Kaasiku             JOKA            EST 00:53.41  
   8. Mirja Virve               Kobras          EST 00:55.39  
   9. Kerstin Uiboupin          Võru            EST 00:57.49  
  10. Sigita Lapsina            Ilves           EST 00:58.47  


No comments:

Post a Comment