2013/02/16

JWSOC lühirada

13. veebraur
Madona, Gaizinkalns

Rada: 5,4 km
Koht: 15./ 44
Tulemused.

Starti läksin mõttega, et alguses lähen võistlema, kuid kui enesetunde täiesti tuksi keerab, siis võtan rahulikult lõpuni. Eesmärk oli kaardiga hea kontakt saada ning minimaalselt viga teha. Koha peale ei mõelnud absoluutselt ning pigem oli võistlus lihtsalt katse, kuidas organism (ja palavik) pärast võistlust käitub. Sooja tehes tundsin, kuidas iga vähegi kiirem suusaliigutus jooksutab kopsu täiesti kokku ning käed oli niii nõrgad. See tekitas veel enam tunnet, et tänane päev on kaardiharjutus. Rajal olles aga midagi väga hullu ei juhtunudki, pingutada küll ei suutnud nii, et tunneks, et tõesti on raske, kuid ka hullu nõrkust ei tulnud peale.

Orienteerumise poole pealt aga rahule ei saa jääda. Alguses peaaegu (teise oleks pidanud lõpu lahendama paremalt) kõik sujus kümnendani. Juba kaheksandast alates nägin, kuidas jõuan ühele rootslasele järgi ning kümnendas punktis möödusingi temast. Mõtlesin küll, et ei lase tal end häirida, kuid kahjuks siiski lasin. Hakkasin kiirustama ja tegin millegi pärast äärmiselt lolli mitte kuidagi põhjendatava valiku punkti minekul etapi lõpuosas ning siis tegin vea ka veel sinna otsa, sest ei jõudnud üht risti välja lugeda ja siis oli juba allamäge ja vajusingi nõlva alla ära. Täiesti uskumatu, et ma end sinna vedasin. Ma vist ei lugenud ikka üldse kaarti, sest ükskõik, mida vaadates ma ei oleks lõpu kindlasti nii pidanud lahendama nagu ma seda tegin. Seisin ja otsisin, kus ma siis olen, kuid ei leidnud. Kuskilt alt teist teedpidi üles ronides sain end paika ning siis läksin otse lõikega punkti. Kaheteistkümnendasse magasin ühe tee maha. Nägin õige tee otsa ning mõtlesin ka sinna sisse keeramisele, kuid siis mõtlesin, et ma ei ole ikkagi esimest teeotsa näinud ning sõitsin edasi. Sõitsin mõned meetrid, jäin seisma, kontrollisin uuesti ning siis sõitsin ikkagi edasi, kuni üks hetk sain aru, et see ikkagi oli õige. Ning siis kolmeteistkümnendasse minnes lõpuvõrgus ei võtnud omale piisavalt aega kaarti lugedes mõtlemisele sellele informatsioonile, mis ma sealt saan. Lihtsalt vaatasin üht varianti ning läksin mõtlemata, kas see on ka hea. Enne punkti ühel langusel veel tõmbasin hoo täiesti maha ning vaatasin kaarti, et endas kindel olla, et ma ei sõida nõlvast alla kuhugi valesse kohta. Kaotasin sellega päris häid sekundeid.

Kokkuvõttes sõit polnud lähedalgi heale sõidule, sest kokku sai viga ikka liiga palju tehtud - vähemalt 4 minutit ning siis kaotasin veel lõpulollustega mõned sekundid lisaks. Arvasin, olen ikka väga nõrk võrreldes teistega, aga minu suureks üllatuseks enne vea tegemist olin kindlal kohal esikümnes ning korraks puudutasin isegi TOP6 piiri ära. Ma olin ikka tõesti väga üllatunud. Aga samas see oli esimene päev ning esimesel päeval teevadki suurem osa võistlejaid viga. Ning "oleksid" pole kunagi midagi maksnud. Eks kõik võivad neid kokku lugeda. Fakt on siiski see, et ma ei mahtunud esikümnesse ning hõivasin hoopis 15. koha. Aga võrreldes eelmise aasta tulemustega usun, et see on ka täiesti kõlblik koht.

Väike kokkuvõte tulemustest:

W20
1197Frida Sandberg94Sweden32:360:00
2191Daisy Kudre93Estonia33:14+0:38
3183Evelina Wickbom94Sweden33:56+1:20
4181Andrine BenjaminsenNorway33:59+1:23
5198Tatiana Oborina93Russia34:23+1:47
5192Linda Lindkvist93Sweden34:23+1:47
7163Marta UlvensoenNorway34:36+2:00
8185Mirka SuutariFinland35:31+2:55
9199Oona ValkonenFinland35:46+3:10
10190Veronique Ruppenthal93Switzerland36:06+3:30







15174Evely Kaasiku93Estonia38:49+6:13






19179Piret Pärnik93Estonia41:28+8:52


No comments:

Post a Comment