2013/02/10

Palavik, palun, miks nüüd ..

Homme on MMile minek ja ma olen palavikus. Just mõõtsin: 37,2 kraadi.

Eile olin täiesti okei, käisin veel saunas, olin kodus, tegin kerge trenni, puhkasin, ei külmetanud ... hommikul tundsin, et vaikselt hakkas tekkima kerge krõbedus kurku ja aevastused muutuvad üha tihedamaks. Täpselt nagu oleks külmetanud ... aga kus ja millal! :( Sõitsime emaga kähku apteeki ning ostsime ravimeid ning nüüd õhtul hakkasin tundma, et kuidagi kergelt nõrk, uimane ja palav on. Lootsin, et lihtsalt kodus on hea lõõgastav olla ning toad hästi köetud, aga ei ...

Palun kiireid abinõusid, kuidas saada teisipäevaks terveks!
Siis oleks aega veel natuke kosuda ning kolmapäeval startida.


PROGRAMM
11. Lätti Madonasse minek. Modelil treening.
6:25 Mäost buss
8:45 Tartust väljasõit
12. Sprinditeade
(vaatan ja naudin seltskonda .. sest ma olen ju terve selleks ajaks, onju! :) )
13. Lühirada
5km, 25-35min.
14. Tavarada
10km, 60-65min.
15. Puhkepäev
16. Sprint
2,5km, 10-15min.
17. Teade
3x4km, 30-35min.


Ja nüüd küüslauguaeg! 

9 comments:

  1. 200 g hinge alla ja valma!
    Paugutad!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Küüslauku? Just nii!
      Võtan kaasa ja jagan teiega ka meeldivat aroomi ;)

      Delete
  2. Paar pitsi viina ja oled tippvormis ! :D

    ReplyDelete
  3. Võimalikult palju inimesi peab saatma sulle tervendavat ja positiivset mõtte-energiat, siis saad paari päevaga terveks. See pole mitte muinasjutt, vaid kvantfüüsikud on ka seda tõdenud, et inimene suudab mõtteenergiaga muuta mateeriat ja hakata iseenda tervendajaks.

    ReplyDelete
  4. Võtan kõik kasutusse!
    Eile õhtul langes temperatuur vahepeal 36,8 kraadile, nüüd hommikul 37,0. Ei saa aru, mis mul kallal on, aga õnneks saan täna mõnusat energiat koguda ja ravida. Lükkasime minu Lätti mineku homseks. :)

    ReplyDelete
  5. Ära nüüd üle ka mõtle. See ei ole palavik.
    Kui sul ainus sümptom see, et sul on kehatemperatuur kaenla alt (või kust iganes) mõõdetuna 2 päeva 37,0, siis see ei tähenda midagi.
    Eriti, kui arvestada veel teatud füsioloogilisi iseärasusi, siis sinul on see täiesti normaalne. Vihjeks, Tõnisel sellist faasi ei tohiks olla, kus kehatemperatuur stabiilselt nädala jagu kõrgem on.

    Ära põe, anna minna.

    ReplyDelete
  6. Pisike palavik teeb ainult head!!!
    Ära pabista. Maru rahulik tuleb olla!!!

    Edu!


    Joonas

    ReplyDelete
  7. Edu Lätis!

    www.youtube.com/watch?v=gP1FhBzw5EU
    ..ja anna nüüd mõnuga minna


    ReplyDelete