2013/04/13

Alavahetus?

Korraldasin ebsikatele neljapäeval sellise toreda ürituse: 


Üritus algas 21:00 ja kuna ma sellest alast ei jaga mitte midagi, siis vaatasin lihtsalt pealt ja elasin kaasa ning ootasin, millal saaks karikaid välja jagada. Vaikselt hakkas igav ja teised ka kutsusid mängu, et mis ma ikka pealt vaatan ... jaa nii ma poolteist tundi hiljem istusingi lauda. Kokku võitles parima naise tiitli eest neli naist. Teistel naistel olid ilusad šetoonihunnikud nina all ja rääkisid oma "pokkerikeeles", ma alustasin lihtsalt kuskilt maalt suvaliselt. Enne mängima hakkamist räägiti mulle kähku lühidalt 2 minutiga olulisemad asjad selle mängu kohta (mitu kaarti, mis kombinatsioonid jms). Eks midagi väga väheke ikka olen ka varasemalt pokkerikohta kuulnud, aga see oli ikka õige turniir ja palju oli tundmatut. Ausalt öeldes nii mõneski asjast ma ei saanud lauas aru, mis toimus ja mulle oleks võinud mõnusalt valetada ning mind röövida paljaks, aga kõik siiski sujus.

Viimane naine langes lauast välja u kell üks öösel ja pakkuge, kes see oli? Kes sai EBSi parima naispokkerimängija tiitli? 
Mina! Juhhhuu! Vau! Jess! Algajaõnn toimib. 
Või oli see loomulik anne/ talent? Peaks alavahetusele mõtlema?
Okei, nali naljaks, ala siiski ei vaheta, aga superäge üllatus. Sain iseendale kinkida hoolega kokkuvalitud auhinna. Nice.


Meeste TOP3 ja parim naine

No comments:

Post a Comment