2013/06/10

Faktidega silmitsi

Tšehhist laagrist elusalt ja tervelt tagasi. Käisime MMi treeningmaastikel. Kogemusi sai ikka kõvasti ammutatud. Tõususid vist ei pea mainimagi .. neid saab mõnusalt võtta. Aga palju olulisem on see, et seal olen silmitsi mõnes mõttes minu jaoks kõige keerulisemate radadega. Iseenesest tundub nagu maastik oleks suht kerge, sest seal on palju raiesmikke, lagedaid, teid ja hästi arusaadavaid rohelisi - palju, millest kinni haarata. Aga kuna üleliigseid tõuse pole soovitatav võtta ja rohelisi läbida, siis on üliolulised õiged teevalikud. Ja nende tegemine võtab minul terve igavik aega. Ma võin seista minut ja ikka ei tea, kuidas on parim variant. Jubehea oleks, kui keegi õla peal sositaks mulle jooksu ajal kõrva, milline mu miljonist mõttest on parim ... aga kahjuks olen metsas üksi oma mõtetega.
Samuti on mul natuke enesekindlusprobleeme rohelises orienteerudes. Mulle meeldib, kui saan näha pikalt ette ja joosta vabalt, kuid rohelises on vaateväli piiratud ja palju peab tegema haake sisse. Ja see ajab suuna sassi ja kaugusetajumise sassi ja mõtted sassi ja kokkuvõttes kõik sassi. Tahaks otse jõuga kõigest sodist läbi panna, aga siis jälle tunnen, et keskendun pigem jõu rakendamisele kui orienteerumisele.
See praegu oli pigem tavaraja iseloomustus. Lühirajal on rohelist natuke vähem, kuid selle-eest on terve hunnik kive. Ja kuidas ma pean aru saama, mis on kaardil ja mis pole, mis on tipuke ja mis kivi? Praegu tunnen end juba kindlamalt kivide ja kaardipildi kokkupanemises ning loomulikult on metsas ka muid orientiire, kuid siiski on kohati see kivikülv päris peadkurnav. Eriti rohelises.
Sprint tuleb ilmselt põnev. Maastikul on keelatud käia ja seega pole väga aimugi selle kohta.
Teade on minu meelest täielikult Eesti päevakuvõss.

Ahja, võistlused olid ka laagri lõpus.
Distants: 7,1km
Aeg: 108:36 (kaotus +29:50)
Koht: 10./11 .. je!
Tulemused.
Alustasin peaaegu hästi, aga siis tuli roheline ja asi läks käest. Siis jätkasin enam-vähem. Jõuvarud olid natuke otsas ja mäkke kõndisin palju. Ja siis hävisin teevalikuga .. ja siis lõpetasin kuidagi moodi. Viga ... eeee ... kuni 40min?
Tähtis on osavõtt ... keegi tark olevat öelnud :)

Aga lõpetuseks, kes siis muu enesekindlust sisestab kui mitte ise:
MMil max keskendumisega ma tajun kive õigesti, oskan kasutada teid, rohelisi, raiesmikke ja lagendikke, mõistan reljeefi, teen parimad valikud, hoian ideaalselt suunda ja kõrgust ning punktid justkui jooksevad mulle vastu. :))

17 päeva ärasõiduni, 21 päeva esimese võistluspäevani.
Viimane lihv alaku!

No comments:

Post a Comment